6 izleyici 42ye yükselince yazmamaya filan başladım ne pis bir insan oldum değil mi?
YOKYA! işin özü şu;
Annemin senelerdir "Zeynep'e yenisini aldık banada eskisini verdi" diyerek ciğerimi dağladığı dialogun kahramanı laptop bozuldu. Tamir için 100 Tl istediler,satsak 50 Tl verirlermiş. Bizde tamir ettirdik dediğimi düşünmeyin,hala duruyor öyle. Annem arada açmaya çalışıp "belki olur" diyor ama teknolojinin pek çekim yasalık durumu yok.
Hemen akabinde benim bilgisayarımda tam annemin kolları arasındayken bozulunca 'ay anne sende elektromanyetik bir şeyler var uzak dur' dedim gittim evlat acısı gibi gelen bir format attırdım. (40 lira ne ya)
Annem o an çok suçlanıp "ay yeter ki açılsın söz bir daha dokunmayacağım" dese de 3 gündür bilgisayarın sırtından başka bir şey görmüyorum.
Şimdi bunu da Ezotun netbookundan yazıyorum. 3-4 kere yazdığım şeyler silindi sonra alttaki cümle üste eklendi filan ay yok ben alışamadım netbook mevzuna.
Bir şarkı yollayıp gidiyorum yoksa netbook katili olacağım;
http://fizy.com/#s/16kdlw

7 yorum:

  1. ayy kıyamam ya benim netbookum o hale gelse kriz geçirirdim herhalde :(

    evet netbook hehe

    YanıtlaSil
  2. Yaaa ben alışamadım çok minik ya yazamıyorum :( yanlış yerlere basıyorum her şey gidiyor filan.
    :*

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım bu anneler hep pcbozar makınalar sanırım. :)
    Mutlu yıllar ayrıca:)

    YanıtlaSil
  4. gecmıs olsun bı an once pcne kavusursun umarım :)

    YanıtlaSil
  5. Merve çok teşekkür ederimmm,benim annem her türlü elektrikli aleti bozabilir bence,azmetse başarır :D sana da mutlu yıllaaar! :*

    YanıtlaSil
  6. Biriciiit (sana böyle desem olur mu) teşekkür ederim şuan kendi bilgisayarımdayım ama 2 dakika sonra gelip 'yarım saat oynimmii' diyip sevimli sevimli bakacak kesin :(

    YanıtlaSil
  7. ay zenovski! bayıldım!

    YanıtlaSil